eprintid: 3029 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/30/29 datestamp: 2009-10-22 11:54:46 lastmod: 2015-08-14 19:47:00 status_changed: 2009-10-22 11:54:46 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання language: ukraine abstract: Досліджено особливості диференційованого підходу до навчання та перспективність впровадження диференціації у процес комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання; розкрито сутність диференціації, диференційованого навчання та диференційованого підходу до навчання; подано класифікацію диференціації за характером організації навчального процесу (профільна (зовнішня) та рівнева (внутрішня) диференціація) та за рівнем пізнавальних можливостей дітей (диференціація за ступенем складності, за ступенем самостійності і за обсягом); означено умови, позитивні риси та труднощі диференційованого навчання. creators_name: Шалівська, Ю. В. ispublished: pub subjects: P1 full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 44 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 160-163 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Шалівська, Ю. В. (2009) Диференційований підхід до комунікативно-мовленнєвого розвитку школярів на уроках читання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 160-163. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3029/1/34_44.pdf