%0 Journal Article %@ 2410-2075 %A Мостіпака, Т. П. %D 2015 %F zu2:30290 %I видавничий центр кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту %J Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка %K Здоров’я, здоров’я людини, культура здоров’я, здоровий спосіб життя, здоров’язбережуваліні освітні технології, здоров’язбережувальна освіта. %N 4 %P 30-37 %T Здоров’язбережувальна освіта: історія, сьогодення, перспективи %U http://eprints.zu.edu.ua/30290/ %X У статті розглянуто шлях та етапи становлення проблеми здоров’я, здоров’язбереження, здоров’язберігаючої освіти. Розкрито суть понять „здров’язбережувальна освіта”, „здоров’я”, „культура здоров’я”, „здоровий спосіб життя”, „здоров’язберігаючі освітні технології”, „оздоровчі технології”. Окреслено зв’язки між поняттями здоров’я, здоровий спосіб життя, здоров’язбереження та здоров’язбережувальна педагогіка, сформульовано завдання здоров’язбережувальної освіти, як пріоритетної на сьогодні в Україні. З’ясовано рівень значущості здоров’язбережувальних технологій вцілому та визначено місце здоров’язбережувальних освітніх технологій у сучасному освітньому процесі та їх роль у формуванні здоров’язбережувальної компетентності молоді.