eprintid: 30290 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1460 dir: disk0/00/03/02/90 datestamp: 2019-11-22 10:08:12 lastmod: 2019-11-22 10:08:12 status_changed: 2019-11-22 10:08:12 type: article metadata_visibility: show title: Здоров’язбережувальна освіта: історія, сьогодення, перспективи language: ukraine abstract: У статті розглянуто шлях та етапи становлення проблеми здоров’я, здоров’язбереження, здоров’язберігаючої освіти. Розкрито суть понять „здров’язбережувальна освіта”, „здоров’я”, „культура здоров’я”, „здоровий спосіб життя”, „здоров’язберігаючі освітні технології”, „оздоровчі технології”. Окреслено зв’язки між поняттями здоров’я, здоровий спосіб життя, здоров’язбереження та здоров’язбережувальна педагогіка, сформульовано завдання здоров’язбережувальної освіти, як пріоритетної на сьогодні в Україні. З’ясовано рівень значущості здоров’язбережувальних технологій вцілому та визначено місце здоров’язбережувальних освітніх технологій у сучасному освітньому процесі та їх роль у формуванні здоров’язбережувальної компетентності молоді. keywords: Здоров’я, здоров’я людини, культура здоров’я, здоровий спосіб життя, здоров’язбережуваліні освітні технології, здоров’язбережувальна освіта. creators_name: Мостіпака, Т. П. ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_eco full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка number: 4 publisher: видавничий центр кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту pagerange: 30-37 refereed: TRUE issn: 2410-2075 citation: Мостіпака, Т. П. (2015) Здоров’язбережувальна освіта: історія, сьогодення, перспективи. Науковий вісник Кременецького обласного гуманітарно-педагогічного інституту ім. Тараса Шевченка (4). с. 30-37. ISSN 2410-2075 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30290/1/nvkogpth_2015_4_6.pdf