eprintid: 30293 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 65 dir: disk0/00/03/02/93 datestamp: 2019-11-23 00:16:54 lastmod: 2019-11-23 00:25:38 status_changed: 2019-11-23 00:16:54 type: thesis metadata_visibility: show title: Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості: соціально-філософський аналіз language: ukraine abstract: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук creators_name: Зайко, Л. Я. ispublished: unpub subjects: B1 full_text_status: public date: 2019 date_type: published institution: Житомирський державний університет імені Івана Франка department: Спецрада з філософії К 14.053.02 thesis_type: other citation: Зайко, Л. Я. (2019) Мас-медіа як чинник формування суспільної свідомості: соціально-філософський аналіз. Автореферат thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30293/1/avt_Zajko.pdf