%0 Journal Article %A Загурська, І. С. %A Лісогурська, А. В. %D 2019 %F zu2:30330 %I Конін – Ужгород – Бєльско-Бяла – Київ: Посвіт %J Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том VII: Ідентичність і свобода в освіті та науці %K страх, дошкільний вік, дослідження дитячих страхів %P 199-201 %T Діагностична процедура дослідження страхів дітей дошкільного віку за допомогою методу незакінчених речень %U http://eprints.zu.edu.ua/30330/ %V VI %X Проблема дитячих страхів у наш час є досить актуальною і тому входить в поле зору фахівців у сфері психічного здоров’я. Здебільшого дитячі страхи зумовлені віковими особливостями та мають ситуативний характер. Однак за певних обставин ситуативний страх може набувати більш загрозливої форми та заважати повноцінно функціонувати в суспільстві. Це актуалізує вивчення дитячих страхів з метою розробки розвивально-корекційних програм для їх подолання.