relation: http://eprints.zu.edu.ua/3045/ title: Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів creator: Смагін, І. І. subject: Z004 Книги. Написання. Палеографія description: У статті аналізуються традиційні методологічні засади дослідження теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Пропонується авторська методологія дослідження, побудована на системно-синергетичному підході. Пропонується вивчати теорію і практику творення навчальних книг у контексті відповідних освітніх систем. date: 2009 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/3045/1/2_45.pdf identifier: Смагін, І. І. (2009) Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 10-14. language: ukraine