eprintid: 3045 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/30/45 datestamp: 2009-10-23 08:22:20 lastmod: 2015-08-14 19:49:19 status_changed: 2009-10-23 08:22:20 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів language: ukraine abstract: У статті аналізуються традиційні методологічні засади дослідження теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. Пропонується авторська методологія дослідження, побудована на системно-синергетичному підході. Пропонується вивчати теорію і практику творення навчальних книг у контексті відповідних освітніх систем. creators_name: Смагін, І. І. ispublished: pub subjects: Z004 full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 45 pagerange: 10-14 refereed: TRUE citation: Смагін, І. І. (2009) Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з суспільствознавчих навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 10-14. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3045/1/2_45.pdf