relation: http://eprints.zu.edu.ua/30456/ title: Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту в педагогічному ВУЗі creator: Спірін, О. М. subject: LB2300 Вища освіта subject: QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика description: У статті розв'язуються завдання підготовки студентів фізико-математичного факультету педагогічного вузу, з одного боку, для формування їх інформаційної культури, а з другого, - для забезпечення викладання студентами окремих спеціальностей курсу інформатики у середніх навчальних закладах. Визначено зміст та обсяг навчального матеріалу, відповідні форми організації навчального процесу при вивченні основ штучного інтелекту: модульна система організації навчального процесу, диференційований підхід та рейтинговий контроль знань студентів. Такі форми та підходи пропонуються до впровадження у процес викладання основ інформатики та обчислювальної техніки на фізико-математичному факультеті педагогічного вузу при вивченні питань, пов’язаних з основами штучного інтелекту. Для реалізації вказаних форм та підходів необхідно визначено різнорівневі програмні вимоги щодо знань, умінь та навичок студентів з основ штучного інтелекту. publisher: НМЦВО date: 2000 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/30456/1/RIVEN_VI.pdf identifier: Спірін, О. М. (2000) Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту в педагогічному ВУЗі. Проблеми освіти (22). с. 31-43. language: ukraine