%0 Journal Article %A Спірін, О. М. %D 2000 %F zu2:30456 %I НМЦВО %J Проблеми освіти %K диференційований підхід, рівнева диференціація, штучний інтелект %N 22 %P 31-43 %T Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту в педагогічному ВУЗі %U http://eprints.zu.edu.ua/30456/ %X У статті розв'язуються завдання підготовки студентів фізико-математичного факультету педагогічного вузу, з одного боку, для формування їх інформаційної культури, а з другого, - для забезпечення викладання студентами окремих спеціальностей курсу інформатики у середніх навчальних закладах. Визначено зміст та обсяг навчального матеріалу, відповідні форми організації навчального процесу при вивченні основ штучного інтелекту: модульна система організації навчального процесу, диференційований підхід та рейтинговий контроль знань студентів. Такі форми та підходи пропонуються до впровадження у процес викладання основ інформатики та обчислювальної техніки на фізико-математичному факультеті педагогічного вузу при вивченні питань, пов’язаних з основами штучного інтелекту. Для реалізації вказаних форм та підходів необхідно визначено різнорівневі програмні вимоги щодо знань, умінь та навичок студентів з основ штучного інтелекту.