eprintid: 30456 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 69 dir: disk0/00/03/04/56 datestamp: 2020-01-12 17:31:06 lastmod: 2020-01-12 17:31:27 status_changed: 2020-01-12 17:31:06 type: article metadata_visibility: show title: Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту в педагогічному ВУЗі language: ukraine abstract: У статті розв'язуються завдання підготовки студентів фізико-математичного факультету педагогічного вузу, з одного боку, для формування їх інформаційної культури, а з другого, - для забезпечення викладання студентами окремих спеціальностей курсу інформатики у середніх навчальних закладах. Визначено зміст та обсяг навчального матеріалу, відповідні форми організації навчального процесу при вивченні основ штучного інтелекту: модульна система організації навчального процесу, диференційований підхід та рейтинговий контроль знань студентів. Такі форми та підходи пропонуються до впровадження у процес викладання основ інформатики та обчислювальної техніки на фізико-математичному факультеті педагогічного вузу при вивченні питань, пов’язаних з основами штучного інтелекту. Для реалізації вказаних форм та підходів необхідно визначено різнорівневі програмні вимоги щодо знань, умінь та навичок студентів з основ штучного інтелекту. keywords: диференційований підхід, рівнева диференціація, штучний інтелект creators_name: Спірін, О. М. creators_id: Oleg.Spirin@gmail.com ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA75 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2000 date_type: published publication: Проблеми освіти number: 22 publisher: НМЦВО pagerange: 31-43 refereed: TRUE referencetext: 1. Програми для фізико-математичних факультетів педагогічних інститу-тів. Збірник №4: Інформатика та обчислювальна техніка, основи інформатики, чисельні методи, математична логіка і теорія алгоритмів, теорія ймовірностей і математична статистика, шкільний курс інформатики та методика її викладан-ня, обчислювальна практика, державний екзамен з інформатики з методикою викладання. - К.: РУМК, 1992. 2. Спірін О.М. Деякі проблеми вивчення основ штучного інтелекту в курсі інформатики // Нові технології навчання. - К.: ІЗМН, 1997. - Вип. 21. - С. 47-54. 3. Програма для середніх закладів освіти. Основи інформатики та обчис-лювальної техніки. - К.: “Перун”, 1996. 4. Вивчення експертних систем у курсі основи інформатики і обчислюва-льної техніки: Методичні рекомендації / Укл. Ю.С.Рамський, Н.Р.Балик. - К.: УДПУ, 1995. 5. Триус Ю.В., Любченко К.М. Мова логічного програмування Turbo-Prolog. - Методичні вказівки та рекомендації для проведення лабораторних ро-біт. - Черкаси: ЧДУ, 1997. 6. Аверкин А.Н. и др. Толковый словарь по искусственному интеллекту. - М.: Радио и связь, 1992. 7. Лорьер Ж. Системы искусственного интеллекта. / Пер. с фр. по ред. В.Л.Стефанюка. - М.: Мир, 1991. 8. Братко И. Программирование на языке Пролог для искусственного ин-теллекта. - М.: Мир, 1990. 9. Рамський Ю.С., Балик Н.Р. Методичні основи вивчення експертних сис-тем у школі. – К.: Логос, 1997. – 114 с. 10. Жалдак М. І., Рамський Ю.С. Інформатика: Навчальний посібник / За ред. М.І. Шкіля. – К.: Вища школа, 1991. citation: Спірін, О. М. (2000) Різнорівневі програмні вимоги до вивчення основ штучного інтелекту в педагогічному ВУЗі. Проблеми освіти (22). с. 31-43. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30456/1/RIVEN_VI.pdf