%0 Journal Article %A Спірін, О. М. %D 2000 %F zu2:30457 %I НМЦВО %J Нові технології навчання: науково-методичний збірник %K модульна система, рейтинговий контроль, основи штучного інтелекту %N 28 %P 43-56 %T Модульна система та рейтинговий контроль знань при вивченні основ штучного інтелекту %U http://eprints.zu.edu.ua/30457/ %X У статті запропоновано підхід до вирішення проблеми профільного і різнорівневого формування знань, умінь та навичок студентів з курсу основ штучного інтелекту. Запропонована модульна система навчання та рейтинговий контроль знань студентів і обгрунтована доцільність їх використання при диференційованому підході до організації навчального процесу. Запропоновано розуміння модульної системи при вивченні основ штучного інтелекту у вузі як технології вузівського навчання, яка охоплює зміст, форми та засоби навчального процесу, форми контролю якості знань і навчальної діяльності студентів, за якою модуль є функціонально завершеною частиною курсу, сукупністю теоретичних та практичних завдань відповідного змісту та структури з розробленою системою навчально-методичного та індивідуально-технологічного забезпечення. Необхідним компонентом вказаного забезпечення є відповідні форми контролю, такі як поточний рейтинговий контроль та підсумковий рейтингово-екзаменаційний контроль. Описано використання та впровадження такої системи у процес вивчення основ інформатики на фізико-математичному факультеті Житомирського педуніверситету при розгляді питань, пов'язаних з основами штучного інтелекту