eprintid: 30457 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 69 dir: disk0/00/03/04/57 datestamp: 2020-01-12 17:32:26 lastmod: 2020-01-12 17:32:50 status_changed: 2020-01-12 17:32:26 type: article metadata_visibility: show title: Модульна система та рейтинговий контроль знань при вивченні основ штучного інтелекту language: ukraine abstract: У статті запропоновано підхід до вирішення проблеми профільного і різнорівневого формування знань, умінь та навичок студентів з курсу основ штучного інтелекту. Запропонована модульна система навчання та рейтинговий контроль знань студентів і обгрунтована доцільність їх використання при диференційованому підході до організації навчального процесу. Запропоновано розуміння модульної системи при вивченні основ штучного інтелекту у вузі як технології вузівського навчання, яка охоплює зміст, форми та засоби навчального процесу, форми контролю якості знань і навчальної діяльності студентів, за якою модуль є функціонально завершеною частиною курсу, сукупністю теоретичних та практичних завдань відповідного змісту та структури з розробленою системою навчально-методичного та індивідуально-технологічного забезпечення. Необхідним компонентом вказаного забезпечення є відповідні форми контролю, такі як поточний рейтинговий контроль та підсумковий рейтингово-екзаменаційний контроль. Описано використання та впровадження такої системи у процес вивчення основ інформатики на фізико-математичному факультеті Житомирського педуніверситету при розгляді питань, пов'язаних з основами штучного інтелекту keywords: модульна система, рейтинговий контроль, основи штучного інтелекту creators_name: Спірін, О. М. creators_id: Oleg.Spirin@gmail.com ispublished: pub subjects: LB2300 subjects: QA75 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2000 date_type: published publication: Нові технології навчання: науково-методичний збірник number: 28 publisher: НМЦВО pagerange: 43-56 refereed: TRUE referencetext: 1. Алексюк А.М. Експериментальне впровадження технології модуль-ної організації навчання у вищій школі (на прикладі гуманітарних предме-тів) // Проблеми вищої школи. - К.: Інститут системних досліджень освіти, 1994. - Вип.79. - С. 3-6. 2. Анкудінов В.Є., Федоров П.М., Ульченко Г.А. Деякі результати за-стосування методу поопераційного контролю навчального процесу // Про-блеми освіти.- 1995. - Вип. 2. - С.87-92. 3. Малишенко В.С. Технологія модульного навчання в контексті гума-нізації вищої школи //Проблеми освіти. - К.: ІСДО,1995. - Вип.3. - С. 42-48. 4. Спірін О.М. Деякі проблеми вивчення основ штучного інтелекту в курсі інформатики //Нові технології навчання. - К.: ІЗМН,1997. - Вип.21. - С. 47-54. 5. Спірін О.М. Збірник прикладів програм курсу лекцій з основ інфор-матики і обчислювальної техніки: початки штучного інтелекту. - Методичний посібник для студ. вищих пед. навч. закл-ів спец-ті “інформатика”. - Жито-мир: Педінститут, 1997. - 29с. citation: Спірін, О. М. (2000) Модульна система та рейтинговий контроль знань при вивченні основ штучного інтелекту. Нові технології навчання: науково-методичний збірник (28). с. 43-56. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30457/1/REITING.pdf