eprintid: 30487 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 7815 dir: disk0/00/03/04/87 datestamp: 2020-01-14 09:45:52 lastmod: 2020-01-14 09:54:27 status_changed: 2020-01-14 09:45:52 type: article metadata_visibility: show title: Текст реклами як один із типів тексту (на матеріалі німецькомовних текстів реклами) language: ukraine creators_name: Баюн, К. Й. ispublished: pub subjects: L1 divisions: kaf_rom_ger_lit full_text_status: public date: 2019 publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки number: 91 publisher: Житомирський державний університет імені Івана Франка pagerange: 84-90 refereed: TRUE issn: 2663-7642 citation: Баюн, К. Й. (2019) Текст реклами як один із типів тексту (на матеріалі німецькомовних текстів реклами). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Філологічні науки (91). с. 84-90. ISSN 2663-7642 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30487/1/12.pdf