%0 Journal Article %@ 2220-4555 %A Слюсар, В. М. %A Маршевський, Маріуш %D 2019 %F zu2:30512 %J Українська полоністика %K діяльність, PR-діяльність, релігійна організація, інтеркультурна комунікація, масова комунікація, "диджиталізований PR", "Інтернет-PR", "cluetrain-PR". %N 16 %P 84-92 %T Pr-діяльність у релігійній сфері як складова соціальної діяльності: досвід України та Польщі %U http://eprints.zu.edu.ua/30512/ %X У статті розкривається специфіка PR-діяльності релігійних організацій, спрямованої як на їх прихильників, так і громадськість загалом. Також проаналізовано PR-діяльність у галузі культури як складову PR-діяльності релігійних організацій, що реалізується у двох аспектах: як меценатство та як інтеркультурна масова комунікація. Проаналізовано основні канали здійснення PR-діяльності, зокрема онлайн-каналами у формах "диджиталізованого PR", "Інтернет-PR" і "cluetrain-PR"