%0 Journal Article %A Тарнавська, Н. П. %A Вознюк, О. В. %D 2019 %F zu2:30623 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Нові технології навчання: збірник наукових праць %K children with special educational needs, inclusive education, communication, interaction of participants in the educational process, need for communication, psychological intimacy, affiliation %N 92 %P 281-286 %T Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України %U http://eprints.zu.edu.ua/30623/ %X Окреслюються сучасні науково-методичні пошуки щодо створення інклюзивного середовища у сфері дошкільної і початкової освіти, в якому пріоритетним має бути особистісне зростання дітей, в тому числі, дітей з інвалідністю, що передбачає їх успішну адаптацію до соціуму через вирішення складних проблем життєдіяльності, досягнення індивідуальних і суспільних цілей.