eprintid: 30623 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/06/23 datestamp: 2020-01-30 07:04:05 lastmod: 2020-01-30 07:04:05 status_changed: 2020-01-30 07:04:05 type: article metadata_visibility: show title: Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України language: ukraine abstract: Окреслюються сучасні науково-методичні пошуки щодо створення інклюзивного середовища у сфері дошкільної і початкової освіти, в якому пріоритетним має бути особистісне зростання дітей, в тому числі, дітей з інвалідністю, що передбачає їх успішну адаптацію до соціуму через вирішення складних проблем життєдіяльності, досягнення індивідуальних і суспільних цілей. keywords: children with special educational needs, inclusive education, communication, interaction of participants in the educational process, need for communication, psychological intimacy, affiliation creators_name: Тарнавська, Н. П. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: RA divisions: pedangl full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Нові технології навчання: збірник наукових праць number: 92 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 281-286 refereed: TRUE citation: Тарнавська, Н. П., Вознюк, О. В. (2019) Дослідження сучасного стану впровадження інклюзивної парадигми в освітній простір дошкільної і початкової освіти України. Нові технології навчання: збірник наукових праць (92). с. 281-286. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30623/1/%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%2C%20%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%20%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%B8%202019_92.pdf