eprintid: 30628 rev_number: 9 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/06/28 datestamp: 2020-01-31 08:36:20 lastmod: 2020-01-31 08:36:20 status_changed: 2020-01-31 08:36:20 type: article metadata_visibility: show title: Формування природознавчої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами лепбук language: ukraine abstract: Проаналізовано методичні особливості використання засобу лепбук у закладі дошкільної освіти. Досліджено та експериментально підтверджено ефективність формування природознавчої компетентності дошкільників засобом лепбук. keywords: природознавча компетентність, дошкільники, засоби навчання, лепбук creators_name: Іваницька, Надія creators_name: Сорочинська, О. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2019 publication: Дошкільна освіта: від традицій до інновацій: збірник студентських наукових статей за матеріалами V Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, магістрантів та молодих науковців (27-28 листопада 2019 року, м. Суми) publisher: Суми: ФОП Цьома С.П. pagerange: 226-229 refereed: TRUE referencetext: 1. Базовий компонент дошкiльної оcвiти в Українi // Дошкiльне виховання. – 2012. – № 1. – C. 6-19. 2. Лиcенко Н. В. Теорiя i практика екологiчної оcвiти: педагог – дошкільник / Н.В. Лиcенко. – К: Cлово, 2009. – 399 c. 3. Cеменчук В.М. Характериcтика загальних пiдходiв до екологiчної оcвiти й виховання дiтей дошкiльного вiку на cучаcному етапi / В.М. Cеменчук // Оcвiта Донбаcу. – 2006. – № 5 (118). – C. 62-67. citation: Іваницька, Надія, Сорочинська, О. А. (2019) Формування природознавчої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами лепбук. Дошкільна освіта: від традицій до інновацій: збірник студентських наукових статей за матеріалами V Всеукраїнської науково-практичної конференції для студентів, магістрантів та молодих науковців (27-28 листопада 2019 року, м. Суми). с. 226-229. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30628/1/%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_2.PDF