eprintid: 30636 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/03/06/36 datestamp: 2020-02-03 14:02:24 lastmod: 2020-02-03 14:02:24 status_changed: 2020-02-03 14:02:24 type: article metadata_visibility: show title: Підготовка майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів language: ukraine abstract: Актуальність теми дослідження. Підготовка вчителів на якісно новому рівні є одним із важливих державних пріоритетів. Головну увагу слід зосередити на підготовці нового покоління вчителів, які зуміють забезпечити розвиток культури здоров’я учнів, підвищити рівень власної загальної культури, складовою якої є культура здоров’я; підвищувати рівень професійної кваліфікації та соціального статусу до рівня, що відповідає їхній ролі в суспільстві. Мета дослідження полягає в забезпеченні ефективної підготовки майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи. Методи дослідження: теоретичні – вивчення й аналіз літератури; емпіричні – діагностичні; методи математичної статистики. Результати дослідження. Доведено дієвість змодельованої методики підготовки майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів, що вивчалася на прикладі навчальної дисципліни: «Фізичне виховання». Експериментально перевірено ефективність організаційно-педагогічних умов та структурно-функціональної моделі формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи. Ключові висновки. Узагальнення результатів дослідження дає змогу констатувати, що в ЕГ спостерігається позитивна динаміка сформованості всіх компонентів готовності майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи, про що свідчать показники середнього балу (СБ). У студентів КГ цей показник збільшився від 3,28 на вхідному контролі до 3,55 на підсумковому (+0,27), а в ЕГ, студенти яких навчалися за авторською методикою, показник середнього балу збільшився від 3,28 до 4,03 бала (+0,75), що на 0,48 бала більше, ніж в КГ. keywords: професійно-педагогічна підготовка, організаційно-педагогічні умови, компоненти, критерії, рівні, модель creators_name: Божик, Микола creators_name: Огнистий, Андрій creators_name: Банах, Володимир ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2019-12 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров'я нації number: 8 publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 13-17 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Божик, Микола, Огнистий, Андрій, Банах, Володимир (2019) Підготовка майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (8). с. 13-17. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30636/2/13-17.pdf