%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Кізім, Вікторія %A Чернишенко, Тамара %D 2019 %F zu2:30645 %I Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Фізична культура, спорт та здоров'я нації %K ритміка, музичний ритм, музичний розмір (3/4), студенти фізичної культури і спорту %N 8 %P 61-67 %T Порівняльна характеристика рівня ритму у студентів, які навчаються на факультеті фізичного виховання і спорту %U http://eprints.zu.edu.ua/30645/ %X Актуальність теми дослідження. Фахова підготовка майбутніх спеціалістів фізичної культури і спорту має бути спрямована на оволодіння передовими технологіями, проведення занять фізичною культурою з використанням музичного супроводу. Мета дослідження полягала в дослідженні відчуття ритму музичного розміру 3/4 у студентів факультету фізичного виховання на заняттях з ритміки і хореографії. Методи дослідження: огляд літературних джерел, педагогічне спостереження, комплексний тест контролю відчуття ритму на м/р 3/4, методи математичної статистики. Комплексний тест контролю відчуття ритму на м/р – 3/4 здійснювався різними завданнями і оцінювався відповідно від одного до п’яти балів. Результати дослідження. У роботі представлені результати рівня ритму, яке виконувалось і оцінювалось за п’ятьма завданнями юнаками і дівчатами. Найскладніше виявилось виконання координаційних завдань, які відповідають рівню вище середньому і високому. Відповідно показали вище середній рівень 80% (юнаки) і 95% (дівчата) і високий рівень відповідно 69,4% (хлопці) та 78,95% (дівчата). Виявлено середні величини показників ритму юнаків і дівчат з п’яти завдань музичного розміру – 3/4. Найвищий показник отримано з п’ятого завдання, як у хлопців, так і у дівчат. Найвища різниця в результатах визначена між третім і четвертим завданням. У хлопців цей показник складає 1,14 бала, у дівчат – 1,09 бала. Висновки. Зробивши аналіз отриманих результатів рівня ритму юнаків і дівчат можна підвищити ефективність викладання ритмічної підготовленості студентів, включаючи обґрунтуванні методи і засоби цілеспрямованого формування розвитку музичного ритму у студентів на заняттях з дисципліни «Ритміка і хореографія».