%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Маркович, Олексій %A Коробко, Лариса %A Рижковський, Володимир %A Чижишин, Борис %D 2019 %F zu2:30680 %I Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Фізична культура, спорт та здоров'я нації %K компетентнісний підхід, компетентнісно-спрямоване навчання, алгоритмічні технології викладання, підготовка реабілітологів %N 8 %P 277-283 %T Алгоритмічні підходи до формування професійної компетентності сучасних фахівців-реабілітологів %U http://eprints.zu.edu.ua/30680/ %X Актуальність теми дослідження. Модернізація медичної освіти в Україні зумовлена необхідністю покращення здоров’я української нації, якісного рівня її життєдіяльності. У зв’язку з тим, що медичні працівники в тому числі і реабілітологи «працюють» з людським організмом постає питання удосконалення навчання шляхом впровадження алгоритмічних технологій. Мета і методи дослідження. Експериментально обґрунтувати дієвість впливу алгоритмічних технологій на якість підготовки професійної компетентності фахівців з фізичної терапії, ерготерапії (майбутніх медичних реабілітологів). Основою проведення педагогічного експерименту були практичні зрізи в контрольній (займались звичайно) і експериментальній (займались за алгоритмами) групах в кінці засвоєння предмету «Травматологія і ортопедія (за професійним спрямуванням)» зі спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія». Результати роботи. Проведені дослідження показали, що студенти експериментальних груп показали більш високу професійну компетентність за усіма показниками – середнім балом, загальною і якісною успішністю. Ключові висновки. Таким чином визначено, що в умовах алгоритмічного підходу до формування професійної компетентності майбутніх реабілітологів відбувається шляхом послідовного засвоєння взаємопов’язаних навчальних дій і операцій, а саме: теоретичне вивчення і практичне відпрацювання закладених в освітньо-кваліфікаційній характеристиці випускника простих навичок і вмінь на основі відповідних алгоритмів; відпрацювання складних комбінованих і комплексних алгоритмів діяльності на основі раніше засвоєних простих алгоритмів; поступова відмова від алгоритмічного поетапного виконання дій з використанням інструктивної підтримки і перехід на автоматизовану діяльність; складання власних алгоритмів виконання професійних дій з елементами творчості відповідно до особливостей психічної діяльності та фізіологічних властивостей свого організму.