eprintid: 30680 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/03/06/80 datestamp: 2020-02-04 22:09:07 lastmod: 2020-02-04 22:09:07 status_changed: 2020-02-04 22:09:07 type: article metadata_visibility: show title: Алгоритмічні підходи до формування професійної компетентності сучасних фахівців-реабілітологів language: ukraine abstract: Актуальність теми дослідження. Модернізація медичної освіти в Україні зумовлена необхідністю покращення здоров’я української нації, якісного рівня її життєдіяльності. У зв’язку з тим, що медичні працівники в тому числі і реабілітологи «працюють» з людським організмом постає питання удосконалення навчання шляхом впровадження алгоритмічних технологій. Мета і методи дослідження. Експериментально обґрунтувати дієвість впливу алгоритмічних технологій на якість підготовки професійної компетентності фахівців з фізичної терапії, ерготерапії (майбутніх медичних реабілітологів). Основою проведення педагогічного експерименту були практичні зрізи в контрольній (займались звичайно) і експериментальній (займались за алгоритмами) групах в кінці засвоєння предмету «Травматологія і ортопедія (за професійним спрямуванням)» зі спеціальності «Фізична терапія, ерготерапія». Результати роботи. Проведені дослідження показали, що студенти експериментальних груп показали більш високу професійну компетентність за усіма показниками – середнім балом, загальною і якісною успішністю. Ключові висновки. Таким чином визначено, що в умовах алгоритмічного підходу до формування професійної компетентності майбутніх реабілітологів відбувається шляхом послідовного засвоєння взаємопов’язаних навчальних дій і операцій, а саме: теоретичне вивчення і практичне відпрацювання закладених в освітньо-кваліфікаційній характеристиці випускника простих навичок і вмінь на основі відповідних алгоритмів; відпрацювання складних комбінованих і комплексних алгоритмів діяльності на основі раніше засвоєних простих алгоритмів; поступова відмова від алгоритмічного поетапного виконання дій з використанням інструктивної підтримки і перехід на автоматизовану діяльність; складання власних алгоритмів виконання професійних дій з елементами творчості відповідно до особливостей психічної діяльності та фізіологічних властивостей свого організму. keywords: компетентнісний підхід, компетентнісно-спрямоване навчання, алгоритмічні технології викладання, підготовка реабілітологів creators_name: Маркович, Олексій creators_name: Коробко, Лариса creators_name: Рижковський, Володимир creators_name: Чижишин, Борис ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2019-12 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров'я нації number: 8 publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 277-283 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Маркович, Олексій, Коробко, Лариса, Рижковський, Володимир, Чижишин, Борис (2019) Алгоритмічні підходи до формування професійної компетентності сучасних фахівців-реабілітологів. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (8). с. 277-283. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30680/1/277-283.pdf