%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Булгаков, Олексій %A Микола, Саранча %A Кафтанова, Тетяна %A Домбровська, Олена %D 2019 %F zu2:30687 %I Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Фізична культура, спорт та здоров'я нації %K педагогічна технологія, фізична культура особистості, фізкультурно-оздоровчі заходи, фізичне виховання %N 8 %P 323-329 %T Характеристика педагогічної технології формування особистісної фізичної культури учнів загальноосвітніх шкіл %U http://eprints.zu.edu.ua/30687/ %X Актуальність теми дослідження. В умовах сучасної школи приділяється значна увага розробці та впровадженню в навчально-виховний процес різноманітних педагогічних технологій, спрямованих на удосконалення урочної, позаурочної, позакласної, позашкільної форм системи фізичного виховання. Однак, незважаючи на велику увагу вчених до розробки педагогічних технологій, наразі недостатньо напрацьовано технологій, використання яких забезпечувало б виховання в учнів фізичної культури особистості. Мета дослідження полягала в характеристиці особливостей використання організаційно-педагогічної технології спрямованої на формування фізичної культури особистості засобами фізкультурно-оздоровчих заходів. У процесі проведення дослідження було використано такі методи: теоретичний аналіз і узагальнення літературних джерел; педагогічне спостереження; педагогічний експеримент. Результати роботи та ключові висновки. Констатовано, що незважаючи на велику увагу вчених до розробки педагогічних технологій, наразі недостатньо напрацьовано технологій, використання яких забезпечувало б виховання в учнів фізичної культури особистості. Представлено організаційно-педагогічну технологію спрямовану на формування фізичної культури особистості учнів, за рахунок використання діяльнісного підходу. Встановлено, що в основі формування фізичної культури особистості учнів повинен лежати діяльнісний підхід, який передбачає створення умов для активної та свідомої участі учнів у процесі організації і проведення фізкультурних хвилинок та фізкультурних пауз у режимі навчального дня (під контролем учителів загального циклу), а також під час виконання ними домашніх завдань (під контролем батьків).