%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Грибан, Григорій %D 2019 %F zu2:30689 %I Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Фізична культура, спорт та здоров'я нації %K фізичне виховання, фізкультурно-оздоровча діяльність, особистісно-орієнтований вибір, управління, студент %N 8 %P 336-341 %T Управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю студентів в умовах трансформації України в європейський освітній простір %U http://eprints.zu.edu.ua/30689/ %X Актуальність теми дослідження. Система фізичного виховання у ВОЗ перебуває у глибокому кризовому стані і не змогла за роки незалежності України задовольнити потреб фізичного розвитку і фізичної підготовленості студентської молоді. Було завдано невиправного удару по рівню здоров’я студентів та якості навчально-виховної і спортивної роботи у ВОЗ. Незважаючи на численні наукові дослідження, рекомендації державних органів та галузевих фахівців, які займалися покращенням та удосконалення фізичного виховання у вітчизняних закладах освіти, кардинальних змін не було здійснено. Мета дослідження – обґрунтувати ефективні шляхи управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю студентів ВОЗ на основі особистісно-орієнтованого вибору фізичної активності. Методи дослідження: аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, досвіду передової педагогічної практики, анкетне опитування, педагогічні спостереження, бесіди з викладачами та студентами, педагогічне тестування, педагогічний експеримент, методи математичної статистики. Результати роботи. Ситуація яка склалася в Україні в системі фізичного виховання студентів вимагає відмови від авторитарних методів управління фізкультурно-оздоровчою діяльністю, урахування інтересів і потреб студентів в особистісно-орієнтованому виборі фізичної активності. Висновки. Особистісно-орієнтований вибір фізичної активності студентів дозволяє покращити рівень їх здоров’я та фізичної підготовленості, сприяє залученню до систематичних занять фізичними вправами і спортом, формує у студентів потребу у фізичному вдосконаленні, покращує фізкультурно-оздоровчу діяльність у ВОЗ та має ряд переваг перед традиційними формами проведення навчальних занять.