eprintid: 30693 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/03/06/93 datestamp: 2020-02-04 22:16:30 lastmod: 2020-02-04 22:16:30 status_changed: 2020-02-04 22:16:30 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичні засади інтеграції спортивної педагогіки і психологічної науки language: ukraine abstract: Актуальність теми дослідження. Проблемне функціонування галузі фізичної культури і спорту негативно впливає як на розвиток олімпійського руху в Україні, так і на формування міжнародного авторитету та іміджу нашої країни на європейському і світовому рівні, а також на етапи спортивної кар’єри спортсменів. Мета дослідження – визначити теоретичні основи інтеграції спортивної педагогіки і психологічної науки в удосконаленні професійної підготовки майбутніх тренерів-викладачів ДЮСШ і, як наслідок, загальної системи багаторічної підготовки спортсменів. Методи дослідження. Теоретичні: загальнонаукові – аналіз, синтез, порівняння, узагальнення, систематизація та зіставлення різних поглядів на досліджувану проблему; конкретно-наукові – метод ретроспективного аналізу спеціальної літератури – для визначення теоретичних основ інтеграції спортивної педагогіки і психологічної науки в удосконаленні загальної системи багаторічної підготовки спортсменів. Результати роботи і ключові висновки. У статті позначені теоретичні основи інтеграції спортивної педагогіки і психологічної науки в удосконаленні загальної системи багаторічної підготовки спортсменів. Показано наявність закладених психологічної наукою перспективних концепцій, що до сих пір не використовуються сучасними тренерами для вдосконалення загальної системи багаторічної підготовки спортсменів. Уточнено зміст дефініцій «становлення особистості спортсмена як суб’єкта спортивної діяльності», «надійність спортивних досягнень» і запропонований конструкт індивідуального психолого-педагогічного супроводу становлення спортивної кар’єри спортсмена. З’ясовано, що важливі фундаментальні та прикладні знання спортивної педагогіки і психологічної науки недостатньо екстраполюються і трансформуються в практику спортивної підготовки і бажаний змагальний результат українських спортсменів, що викликає необхідність їх подальшого включення і застосування в системі професійної підготовки. keywords: професійна підготовка тренера, система багаторічної підготовки, суб’єкт спортивної діяльності, індивідуальне психолого-педагогічний супровід creators_name: Табінська, Світлана creators_name: Черкашина, Людмила ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2019-12 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров'я нації number: 8 publisher: Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка pagerange: 361-367 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Табінська, Світлана, Черкашина, Людмила (2019) Теоретичні засади інтеграції спортивної педагогіки і психологічної науки. Фізична культура, спорт та здоров'я нації (8). с. 361-367. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30693/1/361-367.pdf