%0 Journal Article %@ 2071-5285 %A Шинкарук, Оксана %A Бишевець, Наталія %A Яковенко, Олена %A Харченко, Лариса %D 2019 %F zu2:30694 %I Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка %J Фізична культура, спорт та здоров'я нації %K інформація, освіта, середовище, структура, студенти, фізичне виховання, засоби, складові, взаємозв’язок %N 8 %P 367-374 %T Інформаційно-освітнє середовище в системі підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту %U http://eprints.zu.edu.ua/30694/ %X Актуальність. Проблема застосування технологій мережевих комунікацій, хмарних обчислень та SMART-технологій є актуальною в системі підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту. Розробка інформаційно-освітнього середовища ЗВО вимагає уточнення понятійного апарату, вивчення передового педагогічного досвіду щодо його структури з урахуванням особливостей змісту освіти та потреб студентів закладів освіти фізкультурного спрямування. Мета. Уточнити поняття та розробити структуру інформаційно-освітнього середовища закладу вищої освіти в системі підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту. Методи. Аналіз літературних джерел та мережі «Інтернет», аналіз практичного досвіду, узагальнення, систематизація. Результати. Інформаційно-освітнє середовище ЗВО в системі підготовки фахівців з фізичного виховання та спорту являє собою інформаційний потік освітньої спрямованості, де циркулює спортивно-педагогічна інформація, яка виробляється й споживається суб’єктами освітньої діяльності. Принципом проектування інформаційно-освітнього середовища ЗВО в галузі фізичної культури і спорту слід вважати принцип соціального орієнтування – «Social-Mobile-Access-Regulated-Technology. Social», який передбачає використання єдиного інтерфейсу і сучасних технологій освітнього дизайну для організації робочого місця суб’єктів освітньої діяльності з метою забезпечення комунікації в комфортному режимі залежно від розв’язуваних задач та індивідуальних переваг. Висновки. Складовими інформаційно-освітнього середовища ЗВО є змістовний, організаційний та технологічний компоненти. Найбільш ефективними технологіями навчання майбутніх фахівців галузі фізичної культури та спорту в умовах розвиненого інформаційного суспільства є мультимедійні та інтерактивні технології, дистанційні технології, соціальні медіа.