eprintid: 30707 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/03/07/07 datestamp: 2020-02-10 10:20:14 lastmod: 2020-02-10 10:20:14 status_changed: 2020-02-10 10:20:14 type: article metadata_visibility: show title: Interactive educational technologies in the training of a future biology teacher for specialized school language: english keywords: interactive teaching techniques, training, Biology teacher training, specialized school. creators_name: Романюк, Р. К. creators_name: Танська, В. В. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка pagerange: 66-73 refereed: TRUE issn: 2617-1759 official_url: https://doi.org/10.32835/2223-5752.2019.19 referencetext: Вітвицька, С. С., 2009. Технологія педагогічної підготовки магістрів в умовах ступеневої освіти. В:О. А. Дубасенюк, ред. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології та методики. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка. с. 133-152. Грицай, Н. Б., 2016. Теорія і практика методичної підготовки майбутніх учителів біології: монографія. Рівне: О. Зень. Кашлев, С. С., 2005. Технология интерактивного обучения. Минск: Белорусский верасень. Урядовий портал, 2019. Концептуальні засади реформування середньої школи. Нова українська школа.[online] (Останнє оновлення 12 Грудень 2019) Доступно:[Дата звернення 12 Грудня 2019]. Мельниченко, Р. К. та Поліщук, Н. М., 2019. Тренінг як форма інтерактивної педагогічної технології та його роль у підготовці вчителя біології та основ здоров’я. Проблеми освіти: зб. наук.пр. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти», 92, с. 63-67. Оніпко, В. В., 2011. Професійна підготовка вчителя природничих дисциплін до роботи у профільній школі: монографія. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка. Пометун, О., 2007. Енциклопедія інтерактивного навчання. Київ: СПД Кулінічев. Пометун, О. та Пироженко, Л., 2002. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід: метод. по- сібн. Київ: АПН. П’ятакова, Г. П., 2008. Технологія інтерактивного навчання у вищій школі: навч.-метод. посіб. Львів: Видав- ничий центр ЛНУ ім. І. Франка. Сисоєва, С. О., 2011. Інтерактивні технології навчання дорослих: навчально-методичний посібник. НАПН України, Ін-т педагогічної освіти і освіти дорослих. Київ: ВД «ЕКМО». Смирнов, А. В. и Смирнов Р. А., 1990. Статистическая обработка анкет, содержащих бальные шкалы. В: Резервы интенсификации учебно-воспитательного процессы педвузов. Кострома: КГПИ, с. 117-124. Шапран, Ю. П., 2013. Формування професійної компетентності майбутніх учителів біології: монографія. Переяслав-Хмельницький: «Видавництво К С В». Шиян, Н. І., 2004. Профільне навчання у школах сільської місцевості: теорія і практика. Полтава: АСМІ. Melnychenko, R. К., 2019. Substantian of the professional competence structure of Biology teacher at specialized school. Zhytomyr Ivan Franko State University Journal. Рedagogical Sciences, 3 (98), рр. 22-33. DOI 10.35433/pedagogy. 3 (98). 2019, с. 22-33. citation: Романюк, Р. К., Танська, В. В. (2019) Interactive educational technologies in the training of a future biology teacher for specialized school. Науковий вісник Інституту професійно-технічної освіти НАПН України. Професійна педагогіка. с. 66-73. ISSN 2617-1759 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30707/1/%D0%9D%D0%92_19_2019-67-74.pdf