eprintid: 30765 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/07/65 datestamp: 2020-03-05 20:50:02 lastmod: 2020-03-05 20:50:02 status_changed: 2020-03-05 20:50:02 type: article metadata_visibility: show title: Теоретичний аналіз провідних категогій креативної педагогіки language: ukraine abstract: Аналіз сучасної соціокультурної ситуації, як і аналіз наукових джерел і освітніх державних документів дозволяє дійти висновку, що результатом сучасної освіти має бути професійно підготовлений, компетентний фахівець, активний, творчий, наділений почуттям обов'язку і відповідальності перед суспільством, який вміє адаптуватися до сучасного плинного світу, характерною тенденцією якого є неперервне зростання кількості інформації, підвищення ролі особистості, інтелектуалізація її діяльності. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: BF subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства: збірник наукових праць volume: 2 publisher: Житомир: ФО-П Левковєць Н.М pagerange: 39-47 refereed: TRUE referencetext: 1. Брагина Н.Н. Функциональные асимметрии человека / Н.Н. Брагина, Т.А. Доброхотова. – М. : Медицина, 1988. – 288 с. 2. Вознюк О.В. Цільові орієнтири розвитку особистості у системі освіти: інтегративний підхід: Монографія / О.В. Вознюк, О.А.Дубасенюк. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2009. – 684 с. 3.Вознюк О.В. Головні аспекти теорії ноосферної освіти // Проблеми освіти: збірник наукових праць. ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». К., 2019. Вип. 91. –С.81-87. 4. Дорфман Л.Я. Основные направления исследований креативности в науке и искусстве / Л.Я. Дорфман, Г. В. Ковалева // Вопросы психологи. – 1999. – № 2. – С. 101–106. 5. Губенко О. В. Феномен інтуїції та інтелектуальної творчості / О. В Губенко // Практична психологія та соціальна робота. – 1999. – № 7. – С. 10–14. 6. Voznyuk, A., & Zdanevych, L. (2019). Application of System and Synergetic Paradigm of Management of Social-Economic, Educational Processes in Ukraine // Педагогічний дискурс, 26, / Pedagogical Discourse, 26, 19–26. DOI: 10.31475/ped.dys.2019.26.03 7. Voznyuk, A. Universal matrixes of knowledge as interdisciplinary instruments of scientific research and students' teaching means // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки. – 2018. – 2 (93). – С. 5-12. citation: Вознюк, О. В. (2020) Теоретичний аналіз провідних категогій креативної педагогіки. Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства: збірник наукових праць, 2. с. 39-47. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30765/1/%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9A%D1%80%D0%B5%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%81%D1%82%D1%8C%202020.pdf