eprintid: 30966 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/09/66 datestamp: 2020-04-17 08:09:41 lastmod: 2020-04-17 08:09:41 status_changed: 2020-04-17 08:09:41 type: teaching_resource metadata_visibility: show title: Інноваційні методи вивчення та викладання англійської мови: Педагогіка А. Г. Ривіна. Метод Р. Каллана. Система О. В. Вознюка language: ukraine abstract: У збірнику представлені три інноваційні методи вивчення та викладання англійської мови, які допоможуть всім зацікавленим особам інтенсифікувати вивчення та викладання іноземних мов. Видання розраховано на широке коло осіб, що викладають та вивчають іноземні мови learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB divisions: pedangl full_text_status: public date: 2020 date_type: submitted referencetext: Англійська мова: технічні тексти для позаудиторного читання / уклад.: О. В. Вознюк, С. М. Ситняківська. – Житомир: ЖВІ НАУ, 2008. – 152 с. Артемьева Е.Ю. Психология субъективной семантики. – М.: Изд. МГУ, 1980. – 128 с. Брандес В. М., Вознюк А. В. Технология решения проблемных ситуаций в контексте концепции функциональной асимметрии мозга человека. – Житомир, 2003. – 41 с. Вознюк А.В. Постнеклассические рубежи педагогики будущего: учебное пособие. – Житомир: Koob publications, 2019. – 1152 с. Вознюк О. Англійська мова – це просто / О. Вознюк // Інноваційні педагогічні технології / уклад. А. П. Вірковський. – Житомир : Інформ. центр ЖДУ, 2006. – С. 16-18. Вознюк О. В. Bіblіcal Proverbs. Прислів’я біблейського походження, що характеризують людину // Англійська мова та література. Методичний вісник. – 2003. – № 9 (19). – С. 22–23. Вознюк О. В. Використання феномена функціональної асиметрії півкуль головного мозку у викладанні іноземних мов // Питання філології та методики викладання філологічних дисциплін: Науково-методичні матеріали /за ред. проф. Л.О.Пономаренко. – Житомир: ЖВІРЕ, 2003. – Вип.. 13. – С. 33–35. Вознюк О. В. та ін. До питання про апроксимально-аналітичний метод навчання іноземних мов // Вісник Житомирського інженерно-технологічного інституту. – 1998. – № 7. – С. 246–254. Вознюк О. В. та ін. Основні аспекти апроксимально-аналітичного методу навчання іноземних мов // Вісник Житомирського інженерно-технологічного інституту. – 1997. – № 6. – С. 153–160. Вознюк О. та ін. Духовність як граничний феномен: соціолінгвістичний аспект духовності // Збірник наукових праць. – Житомир, 1999. – С. 22–25. Вознюк О.В. Англійська мова – це легко? // Англійська мова та література. Методичний вісник. – Харків. – 11. – 2002. – № 9 (9). – С. 4-10. Вознюк О.В. Збірник тестів з англійської мови / підг. А. В. Чирва, О. В. Вознюк. – Житомир : ЖВІ НАУ, 2008. – 178 с. Вознюк О.В. Підготовка майбутніх учителів у контексті концепції Нової української школи: методичний аспект // Методичний експрес: Теорія і практика навчання англійської мови в Новій українській школі: Навчально-методичний посібник для вчителів закладів початкової освіти та студентів педагогічних спеціальностей. – Житомир: Вид. О.О.Євенок, 2019. – C. 51-65. Вознюк О.В. Синергетичний підхід до вивчення англійської мови // Інновації в освіті: інтеграція науки і практики: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. О.А. Дубасенюк. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 163-180. Вознюк О.В. Синергетичний підхід до вивчення іноземних мов// Сайт дидактики Інституту педаго-гіки НАПН України // http:// didactics.ucoz.ua/load/materiali/http_didactics_ucoz_ua_load_materiali_1/ voznjuk_o_v_sinergetichnij_ pidkhid_do_ vivchennja_ inozemnikh_ mov/1-1-0-152 Вознюк О.В. Теорія і практика апроксимально-аналітичного методу навчання іноземних мов / О. В. Вознюк, О. Р. Тичина. – Житомир : Волинь, 1998. – 183 с. Вознюк О.В., Квеселевич Д.І. Новітні й нетрадиційні методи викладання іноземних мов // Питання філології та методики викладання філологічних дисциплін : наук.-метод. матеріали / за ред. проф. Л. О. Пономаренко. – Житомир : ЖВІРЕ, 2003. – Вип. 13. – С. 23-33. Вознюк О.В. Апроксимально-аналітичний метод навчання іноземних мов. – Житомир: Волинь, 1998. (випр. та доповдено 2017). – 74 с. ВознюкА.В. Язык как дом бытия, картина мира, иинструмент мышления человека: монография. – Житомир, 2017. – 252 с. Гогола Ірина Олександрівна, Вознюк Олександр Васильович. Педагогіка А. Г. Ривіна як ефективна методика вивчення іноземних мов // Theory and Practice of Teaching Foreign Languages. All-Ukrainian student scientific Internet-conference (April 6 – 1, 2020) – Zhytomyr: IFZSU, 2020. – 212 р. – С. 37-49. Довідник словотвірних елементів англійської мови /Укл. О.В. Вознюк. – Житомир: ЖВІРЕ, 2003. – 96 с. Дьяченко В.К. Сотрудничество в обучении: О коллективном способе учебной работы. – М.: Просвещение, 2003 – 192 с. Журавлев А.П. Звук и смысл / А.П. Журавлев. – М.: Просвещение, 1981. – 176 с. Мельник Н.І. Іншомовна компетентність як пріоритетний напрям у змісті професійної підготовки педагогів у країнах Європи // Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи: матер. Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 5 лист. 2015 р.). – К., 2015. – С. 201–207. Практикум з англійської мови / уклад.: Л. М. Бахмутова, О. В. Вознюк, С. Л. Тимченко та ін. – Житомир: ЖВІРЕ, 2003. – 160 с. Практикум з граматики англійської мови / уклад.: О. В. Вознюк, С. Л. Тимченко. – Житомир : ЖВІРЕ, 2003. – 170 с. Рывин А. Г. Возрастная и дифференциальная психология: Учеб. пособие. / А. Г. Рывин. – Л. : ЛГУ. – 1990. – 59 с. Синергетичний підхід до вивчення іноземних мов [Текст] / О. В. Вознюк // Педагогічнасинергетика: ґенеза, теорія і практика : Монографія. - Житомир : Вид-воЖДУім. І. Франка, 2012. – 708 с. – С. 504-529. Цедрівська Світлана Олександрівна, Вознюк Олександр Васильович. Формування інтерактивної компетентності учнів за допомогою методу Каллана // Theory and Practice of Teaching Foreign Languages. All-Ukrainian student scientific Internet-conference (April 6 – 1, 2020) – Zhytomyr: IFZSU, 2020. – 212 р. – С. 59-61. Rizzolatti G., Arbib M. A. Language within our grasp // Trends in Neurosciences. – 1998. – № 21. – Р. 188-194. Robin Callan, Duncan McLeay Teacher's Handbook. — Orachard House, 45-47 Mill Way, Grantchester, Cambridge, CB3 9 ND, UK: Callan Method Organisation Limited, 2010. Sedivy Julie How Morality Changes in a Foreign Language // Scientific American, Sep 2016 Teacher's Guide. — Orachard House, 45-47 Mill Way, Grantchester, Cambridge, CB3 9 ND, UK: Callan Method Organisation Limited, 2013. Voznyk A.V. Main aspects of approximative and analytical method of teaching foreign languages // Тези доповідей ХІІ науково-методичної конференції Житомир. військ. ін-т радіоелектроніки. – Житомир, 2003. – Ч. 2 : Проблеми розвитку системи підготовки і перепідготовки військових та цивільних фахівців у інституті. – С. 62-64. Voznyuk O. V. About order of adjectіves before a noun // Тези доповідей ХІІІ війського-наукової конференції ЖВІРЕ /За ред. О. В. Вознюка. – Житомир: ЖВІРЕ, 2002. – Ч. ІІІ. Термінологія складних інформаційних систем. – С. 14–16. Voznyuk O.V. Maіn aspects of a new paradіgm of educatіon // Тези доповідей науково-методичної конференції ЖІТІ /Відп. За випуск С.О. Кубицький. – Житомир: ЖВІРЕ, 2004. – С. 19–22. pedagogic_type: case citation: Вознюк, О. В. (2020) Інноваційні методи вивчення та викладання англійської мови: Педагогіка А. Г. Ривіна. Метод Р. Каллана. Система О. В. Вознюка. [Навчальний матеріал] document_url: http://eprints.zu.edu.ua/30966/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%98%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D0%B8%D0%B8_%D0%90%D0%9D%D0%93%20%D0%A0%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%BD%2C%20%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%BB%D0%B0%D0%BD%2C%20%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA.pdf