%0 Report %9 Проектний звіт %A Вознюк, О. В. %C Житомир %D 2020 %F zu2:31010 %T Наследственность VS воспитание %U http://eprints.zu.edu.ua/31010/ %X Аналізується проблема співвідношення спадковості і виховання, яка була і є предметом дослідження багатьох вчених найрізноманітніших спеціальностей. Розглядаються три способи передачі спадкової інформації (два протилежних і нейтральний), які є наслідком трьох форм матерії – речовини, поля і фізичного вакууму, що, в свою чергу, зумовлює три форми передачі спадкової інформації: речовинну через речові носії (ДНК); польову через польову складову ДНК (яка виявляє феномен так званого «хвильового генома»), а також передачу інформації завдяки так званому епігенетичному спадкуванню, яке передбачає успадкування набутих ознак, обумовлених не мутаціями генів, а зміною їх активності, коли придбані ознаки (фенотипічні зміни) мають місце в результаті індивідуального розвитку (онтогенезу) людини в процесі її соціоприродного існування.