eprintid: 31024 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/10/24 datestamp: 2020-05-05 17:18:55 lastmod: 2020-05-05 17:18:55 status_changed: 2020-05-05 17:18:55 type: article metadata_visibility: show title: Розвиток інтересу до пізнання природи у молодших дошкільників шляхом упровадження інноваційних форм та методів навчання language: ukraine creators_name: Кочин, Є. С. creators_name: Сорочинська, О. А. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Педагогіка і психологія: напрямки та тенденції розвитку в Україні та світі: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (17-18 квітня 2020 р.) publisher: м. Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки pagerange: 99-103 refereed: TRUE referencetext: 1. Базовий компонент дошкiльної оcвiти в Українi // Дошкiльне виховання. – 2012. – № 1. – C. 6-19. 2. Використання квест – технології в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/vikoristanna-kvest-tehnologii-v-osvitnomu-procesi-sucasnogo-zakladu-doskilnoi-osviti-164710.html 3. Іноваційні технології в еколого-природничому вихованні старших дошкільників [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://vseosvita.ua/library/inovacijni-tehnologii-v-ekologo-prirodnicomu-vihovanni-starsih-doskilnikiv-90565.html 4. Сторітелінг: мистецтво розповідання, або як зацікавити та з мотивувати дітей / К. Крутій, Л. Зданевич // Дошкільне виховання – 2017. − №7. – С. 2-6. citation: Кочин, Є. С., Сорочинська, О. А. (2020) Розвиток інтересу до пізнання природи у молодших дошкільників шляхом упровадження інноваційних форм та методів навчання. Педагогіка і психологія: напрямки та тенденції розвитку в Україні та світі: Збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (17-18 квітня 2020 р.). с. 99-103. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31024/1/%D0%9A%D0%BE%D1%87%D0%B8%D0%BD_%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.PDF