eprintid: 31076 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 8050 dir: disk0/00/03/10/76 datestamp: 2020-05-14 17:04:09 lastmod: 2020-05-14 17:04:09 status_changed: 2020-05-14 17:04:09 type: article metadata_visibility: show title: Сутність та потенціал STEM-освіти language: ukraine abstract: У статті розглянуто сутність та потенціал STEM-освіти, імплементація якої важлива для підготовки фахівців нової генерації та соціально-економічного розвитку нашої держави. Обумовлено необхідність удосконалення системи освіти України, орієнтуючись на досвід реалізації таких програм у провідних державах світу. Розкрито сутність основних понять, історію становлення та розвитку досліджуваної освіти як нового напряму в навчанні людства. Зосереджено увагу на тому, що для успішної модернізації та інтеграції у світовий освітній простір системи освіти України необхідне вивчення та впровадження досвіду освітніх інновацій у провідних країнах світу. Мета статті полягає у визначенні значного потенціалу нового освітнього напряму STEM, що є ключовою складовою освітніх систем багатьох держав, розкрити значимість, актуальність, а також установити існуючі тенденції, що спроектовані в Україні щодо його запровадження. У статті висвітлено появу акроніму “STEM”, розкрито значення цього слова та історію розвитку даної інновації. Прослідковано, що дослідження такого виду освіти має наукове, міждисциплінарне, культурно-освітнє та соціальне значення і спрямоване на з’ясування сутності, тенденцій розвитку, теоретичних засад, організаційних моделей, технологій практичної реалізації в закладах освіти. Задля підвищення інтересу до розуміння значимості STEM-інновацій з’ясовано основні переваги цього напряму та основні проблеми їх імплементації у вітчизняну систему освіти. keywords: STEM-освіта, радикальні інновації, зарубіжний STEM-досвід, STEM-центр, STEM-лабораторія, STEM-професія, STEM-підхід в освітній сфері. creators_name: Примак, О. В. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_dep full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Нові технології навчання number: 92 pagerange: 227-232 refereed: TRUE citation: Примак, О. В. (2019) Сутність та потенціал STEM-освіти. Нові технології навчання (92). с. 227-232. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31076/1/Prymak.pdf