eprintid: 31082 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/10/82 datestamp: 2020-05-16 10:54:45 lastmod: 2020-05-16 10:54:45 status_changed: 2020-05-16 10:54:45 type: article metadata_visibility: show title: Перспективні напрями підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності language: ukraine abstract: Сучасна українська освіта характеризується зміною пріоритетів у змісті навчання і виховання. Ці зміни обумовлені новим соціальним запитом і, відповідно, передбачають модернізацію цілей, змісту і результатів навчання, в центрі яких знаходиться особистість, здатна до творчості, мобільна, відповідальна за свою діяльність, мотивована до безперервної освіти і самовдосконалення. Зміна ролі освіти в суспільстві привела до поширення інноваційних процесів у вищій та середній її ланках. Замість соціально пасивної, репродуктивної, керованої традиційними схемами, освіта набуває характеру соціально активної, творчої, спрямованої на розвиток творчої особистості майбутнього фахівця. creators_name: Вознюк, О. В. creators_name: Дубасенюк, О. А. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми). volume: 1 publisher: Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка pagerange: 217-222 refereed: TRUE citation: Вознюк, О. В., Дубасенюк, О. А. (2020) Перспективні напрями підготовки майбутніх учителів до інноваційної педагогічної діяльності. Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний, європейський та національний виміри змін: матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції (23–24 квітня 2020 року, м. Суми)., 1. с. 217-222. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31082/1/Voznyuk_tezykonf.pdf