%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %D 2019 %F zu2:31149 %I Вид. ЖДУ ім. І.Франка %J Андрагогічний вісник %N 10 %P 19-27 %T Нейропедагогіка – потужний ресурс освіти дорослих %U http://eprints.zu.edu.ua/31149/ %X Окреслюється основи нейропедагогіки як потужного ресурсу освіти дорослих. Зазначається, що педагогіка дедалі частіше починає використовувати ресурси психології, коли, по суті, ці дві предметні області починають сполучатися, формуючи єдину психопедагогічну науки. При цьому перетворення педагогіки на психопедагогіку зумовлюється й бурхливим розвитком інклюзивної парадигми сучасної освітньої галузі, яка передбачає поширення принципів спеціальної педагогіки серед педагогічних працівників, які дедалі більше починають взаємодіяти с з дітьми з особливими потребами, а також з їх батьками. У контексті психопедагогіки можна говорити про інноваційний напрям педагогічної теорії і практики – нейронавчання, або нейропедагогіку – прикладну нейронауку, яка використовує знання когнітивної неврології, диференціальної психофізіології, нейропсихології, дані про мозкову організації процесів оволодіння різними видами навчального матеріалу та ін.