eprintid: 31149 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/11/49 datestamp: 2020-06-08 14:36:26 lastmod: 2020-06-08 14:36:26 status_changed: 2020-06-08 14:36:26 type: article metadata_visibility: show title: Нейропедагогіка – потужний ресурс освіти дорослих language: ukraine abstract: Окреслюється основи нейропедагогіки як потужного ресурсу освіти дорослих. Зазначається, що педагогіка дедалі частіше починає використовувати ресурси психології, коли, по суті, ці дві предметні області починають сполучатися, формуючи єдину психопедагогічну науки. При цьому перетворення педагогіки на психопедагогіку зумовлюється й бурхливим розвитком інклюзивної парадигми сучасної освітньої галузі, яка передбачає поширення принципів спеціальної педагогіки серед педагогічних працівників, які дедалі більше починають взаємодіяти с з дітьми з особливими потребами, а також з їх батьками. У контексті психопедагогіки можна говорити про інноваційний напрям педагогічної теорії і практики – нейронавчання, або нейропедагогіку – прикладну нейронауку, яка використовує знання когнітивної неврології, диференціальної психофізіології, нейропсихології, дані про мозкову організації процесів оволодіння різними видами навчального матеріалу та ін. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: BF subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Андрагогічний вісник number: 10 publisher: Вид. ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 19-27 refereed: TRUE referencetext: 1. Артемьева Е.Ю. Психология субъективной семантики. М.: Изд. МГУ, 1980. 128 с. 2. Астапов В. М. Коррекционная педагогика. с основами нейро- и патопсихологии. М.: МПСИ, 2010. 231 с. 3. Блейк С., Пейп С., Чошанов М. А. Использование достижений нейропсихологии в педагогике США. Научно-теоретический журнал "Педагогика" 2004. № 5. С.85-90 4. Вознюк А.В. На пути создания педагогики жизненных фактов: учебное пособие. Житомир: Koob publications, 2019. 318 с. 5. Вознюк А.В. Постнеклассические рубежи педагогики будущего: учебное пособие. Житомир: Koob publications, 2019. 1149 с. 6. Годфруа Ж. Что такое психология: В 2 т.: Пер.с фр. / Ж. Годфруа; Ред. Г.Г. Аркелов М.: Мир, 1992. Т. 1. 496 с.; Т. 2. 491 с. 7. Журавлев А.П. Звук и смысл / А.П. Журавлев. М.: Просвещение, 1981. 176 с. 8. Хок Р. Исследования, которые потрясли психологию / Роджер Р. Хок. СПб.: Прайм-ЕВРОЗНАК, 2010. 509 с. 9. Франкл В. Человек в поисках смысла / В. Франкл. М. : Прогресс, 1990. 368 с. 10. Rizzolatti G., Arbib M. A. Language within our grasp // Trends in Neurosciences. 1998. № 21. Р. 188-194. 11. Sedivy Julie How Morality Changes in a Foreign Language // Scientific American, Sep 2016 citation: Вознюк, О. В. (2019) Нейропедагогіка – потужний ресурс освіти дорослих. Андрагогічний вісник (10). с. 19-27. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31149/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20andrag_visnyl_10_2019_2020%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B5_.pdf