eprintid: 31150 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/11/50 datestamp: 2020-06-08 14:36:32 lastmod: 2020-06-08 14:36:32 status_changed: 2020-06-08 14:36:32 type: article metadata_visibility: show title: Становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу language: ukraine abstract: У статті представлено результати історичного досвіду красномовства з погляду педагогічної риторики. Установлено, що формування риторичної компетентності неможливе без осмислення спадщини педагогічної риторики. На основі аналізу праць науковців досліджено становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу. Виявлено, що в наведених фактах простежуються закономірності риторичного і розвивального підходів у мовленні педагогів. Встановлено, що в основі принципів вітчизняної педагогічної риторики лежать положення античної класичної риторики, розвинуті на основі власної культури та освіти, і християнські впливи. Визначено перспективи дослідження проблеми розвитку педагогічної риторики. creators_name: Гилярська, О. І. ispublished: pub subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Андрагогічний вісник number: 10 publisher: Вид. ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 53-61 refereed: TRUE citation: Гилярська, О. І. (2019) Становлення та розвиток педагогічної риторики у часи Середньовіччя, Відродження та період Нового часу. Андрагогічний вісник (10). с. 53-61. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31150/1/%D0%93%D0%B8%D0%BB%D1%8F%D1%80%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20ndrag_visnyl_10_2019_2020%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B5_.pdf