%0 Journal Article %A Корсовецька, М. Е. %D 2019 %F zu2:31152 %I Вид-во ЖДУ ім. І.Франка %J Андрагогічний вісник %N 10 %P 117-124 %T Формування діалогічної компетентності в учнів початкової школи з використанням прийомів драматизації %U http://eprints.zu.edu.ua/31152/ %X У статті розглядаються шляхи вдосконалення формування у дітей молодшого шкільного віку діалогічної компетентності на уроках англійської мови за допомогою прийомів драматизації. На основі проаналізованої літератури подано чітке визначення діалогічного мовлення, визначені вміння, якими має володіти вчитель для навчання дітей. Також виокремленні та описані найпоширеніші форми драматизації. Зазначені три етапи навчання англійської мови та спираючись на них наведений ряд вправ, які учитель може використовувати при проведенні уроків англійської мови. І застосування цих вправ забезпечить формування діалогічної компетентності в учнів початкової школи на уроках англійської мови.