eprintid: 31156 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/11/56 datestamp: 2020-06-08 14:37:28 lastmod: 2020-06-08 14:37:28 status_changed: 2020-06-08 14:37:28 type: article metadata_visibility: show title: Структурно-компонентний аналіз професійної компетентності вчителя музики language: ukraine abstract: Стаття присвячена проблемі формування професійної компетентності учителів музики. Проаналізовано наукові підходи українських та зарубіжних учених до структури досліджуваного поняття. Запропоновано авторське трактування професійної компетентності вчителя музики, яке полягає в розумінні означеного явища як системи професійних та особистісних характеристик, що ґрунтується на комплексі теоретичних знань, практичних навичок, досвіді в психолого-педагогічній галузі а також галузі мистецтва, ціннісних орієнтирах особистості, та є показником здатності до творчої інноваційно-педагогічної діяльності на інтегративних та етно-культурологічних засадах. Обґрунтовано компоненти та показники професійної компетентності вчителя музики. З’ясовано, що виокремлення компонентів та визначення показників професійної компетентності учителів музики дозволить визначити дійсний стан сформованості професійної компетентності майбутніх учителів музики а також окреслити шляхи подальшого вдосконалення науково-методичної системи фахової підготовки майбутніх учителів музики в педагогічному коледжі. creators_name: Мороз, М. О. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1603 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Андрагогічний вісник number: 10 publisher: Вид. ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 73-86 refereed: TRUE citation: Мороз, М. О. (2019) Структурно-компонентний аналіз професійної компетентності вчителя музики. Андрагогічний вісник (10). с. 73-86. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31156/1/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%20andrag_visnyl_10_2019_2020%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B5_.pdf