eprintid: 31160 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/11/60 datestamp: 2020-06-08 14:38:27 lastmod: 2020-06-08 14:38:27 status_changed: 2020-06-08 14:38:27 type: article metadata_visibility: show title: Роль педагога у розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі застосування навчальної гри language: ukraine abstract: Стаття присвячується проблемі ролі вчителя у розвитку творчих здібностей молодших школярів засобами навчальної гри. Також розглядається сутність поняття творчість та шляхи розвитку творчих здібностей учнів початкових класів. Адже кожен учень має навички створювати щось нове; Тільки ці навички повинні бути виявлені і розвинені своєчасно – це завдання батьків і вчителів початкової школи. Таким чином, у цій статті ми визначили поняття «творчість» та проаналізували специфіку розвитку творчості учнів початкової школи. Також у статті розглядаються різні точки зору на проблему розвитку творчих здібностей. Зроблено висновок про важливість формування особистісних здібностей для творчості в умовах розвитку сучасного суспільства. creators_name: Шевчук, М. В. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2019 date_type: published publication: Андрагогічний вісник number: 10 publisher: Вид. ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 153-157 refereed: TRUE citation: Шевчук, М. В. (2019) Роль педагога у розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі застосування навчальної гри. Андрагогічний вісник (10). с. 153-157. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31160/1/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA%20andrag_visnyl_10_2019_2020%20%D0%BF%D0%BE%D1%81%D0%BB%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B5%D0%B5_.pdf