eprintid: 31168 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/11/68 datestamp: 2020-06-13 09:11:50 lastmod: 2020-06-13 09:11:50 status_changed: 2020-06-13 09:11:50 type: article metadata_visibility: show title: Проблемні питання компетентістної парадигми language: ukraine abstract: Неперервна освіта, до якої належить післядипломна педагогічна освіта, виражає потребу формування універсального багатовекторного спеціаліста, професійна підготовка якого випливає із тенденції сучасної науки до експонентного зростання і поновлення знань і технологій. Якщо на початку ХХ сторіччя загальний обсяг знань, що їх виробляло людство, подвоювався кожні десять років, то нині цей процес займає не більше року. Тому спеціалізовані знання втрачають свою прикладну цінність через достатньо короткий термін часу, що виявляє проблему напіврозпаду компетентностей сучасного фахівця. creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Збірник матеріалів Регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Напрямки та сучасні фактори розвитку професійної компетентності педагога суспільно-гуманітарні аспекти (29 травня 2020 року) / Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післ pagerange: 24-28 refereed: TRUE referencetext: 1. Вознюк О. Позитивні та негативні тенденції розвитку світової освіти // Нові технології навчання: збірник наукових праць / ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». К., 2019. Вип. 92. С. 52-59 2. Кудрявцев В. Т. Выбор и надситуативность в творческом процессе : опыт логико-психологического анализа проблемы // Психологический журнал. Т. 18. 1997. № 1. С. 16-30. 3. Щетинин М.П. Объять необъятное. Записки педагога. М.: Педагогика, 1986. 176 с. 4. Dubaseniuk О., Voznyuk A., Samoilenko O. (2020). Quality of Education – Ukrainian Experience. Didactica Slovenica – Pedagoška obzorja, 35, 132-146. URL: http://www.pedagoska-obzorja.si/Revija/Vsebine/vs20-1.html (Elsevier Bibliographic Databases (SCOPUS) citation: Вознюк, О. В. (2020) Проблемні питання компетентістної парадигми. Збірник матеріалів Регіональної науково-практичної інтернет-конференції «Напрямки та сучасні фактори розвитку професійної компетентності педагога суспільно-гуманітарні аспекти (29 травня 2020 року) / Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післ. с. 24-28. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31168/1/stattia_Voznyuk%20%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_2020_%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82.pdf