%0 Journal Article %A Мельниченко, Р. К. %D 2019 %F zu2:31198 %I ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти" %J Нові технології навчання %K портфоліо, підготовка вчителя біології, педагогічна технологія, автентичне оцінювання, професійна компетентність. %N 92 %P 203-210 %T Застосування технології портфоліо при підготовці вчителя біології %U http://eprints.zu.edu.ua/31198/ %X У статті систематизовано і узагальнено поняття “портфоліо” в освітньому процесі. Здійснено аналіз його структури і типології; обґрунтовано роль портфоліо у професійній підготовці учителів та узагальнено власний методичний досвід використання портфоліо при підготовці вчителів біології в Житомирському державному університеті імені Івана Франка. Портфоліо суттєво доповнює методи традиційного оцінювання і є об‟єктивним критерієм визначення рівня сформованості професійної компетентності майбутніх учителів. Ця технологія сприяє систематизації знань; розвитку професійних умінь і креативності студентів; стимулює їхню науково- дослідницьку діяльність і рефлексію; сприяє саморозвитку студентів і виробленню власного педагогічного стилю.