relation: http://eprints.zu.edu.ua/3121/ title: Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX століття creator: Романюк, С. К. subject: P Філологія. Лінгвістика description: Статтю присвячено аналізу інформаційного простору американського комерційного рекламного дискурсу 20-х років XX століття. Розглянуто експліцитну та імпліцитну його складові, а також робиться висновок про те, яка з цих складових здійснює найбільший вплив на адресата. Досліджено вербальні засоби передачі явного та прихованого змісту, визначаються їх особливості. date: 2009 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/3121/1/46_45.pdf identifier: Романюк, С. К. (2009) Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 213-217. language: ukraine