eprintid: 3121 rev_number: 21 eprint_status: archive userid: 341 dir: disk0/00/00/31/21 datestamp: 2009-10-26 12:55:40 lastmod: 2015-08-14 19:58:55 status_changed: 2009-10-26 12:55:40 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX століття language: ukraine abstract: Статтю присвячено аналізу інформаційного простору американського комерційного рекламного дискурсу 20-х років XX століття. Розглянуто експліцитну та імпліцитну його складові, а також робиться висновок про те, яка з цих складових здійснює найбільший вплив на адресата. Досліджено вербальні засоби передачі явного та прихованого змісту, визначаються їх особливості. creators_name: Романюк, С. К. ispublished: pub subjects: P1 divisions: sch_eph full_text_status: public date: 2009 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 45 pagerange: 213-217 refereed: TRUE citation: Романюк, С. К. (2009) Інформаційний простір функціонування американської комерційної реклами 20-х років XX століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (45). с. 213-217. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/3121/1/46_45.pdf