eprintid: 31212 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 4116 dir: disk0/00/03/12/12 datestamp: 2020-06-23 12:50:51 lastmod: 2020-06-23 12:50:51 status_changed: 2020-06-23 12:50:51 type: article metadata_visibility: show title: Можливості інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи філологічного профілю language: ukraine abstract: В статті розглядаються актуальні питання можливостей інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи в руслі нової освітньої реформи в Україні. Інтегрований підхід розглядається авторами базовим методичним напрямом, що спрямований на розкриття творчих сил і потенційних можливостей старшокласників, стимулює їхнє бажання та розвиток самоосвіти та самовдосконалення. Автори акцентують увагу на ефективності та перевагах даного підходу в навчанні іноземної мови учнів філологічного профілю; розкривають суть інтегрованого навчання старшокласників філологічного профілю; наводять характерні психологічні та лінгвістичні особливості учнів старшої школи, серед яких великий словниковий та мовленнєвий запас, швидка мовленнєва реакція на прослухане/побачене, інтелектуальна ініціатива, наявність дослідницької компетентності, потреба в творчості та інші. Розглядаючи інтегрований урок одним із нововведень сучасної методики, що розвиває потенціал самих учнів, спонукає до осмислення та знаходження причинно-наслідкових зв’язків, розвитку логічного мислення та комунікативних здібностей, автори конкретизують ряд навчальних цілей для здійснення ефективного інтегрованого навчання старшокласників філологічного профілюю, а саме: значне розширення мовного інвентарю, формування вмінь володіння моделями вербальної та невербальної комунікації. Автори описують та деталізують інтегровані вміння навчання іноземної мови та культури. Стаття містить приклади інтерактивних завдань інтегрованих уроків з англійської мови учнів старшого етапу навчання філологічного профілю на прикладі теми “Arts”. До кожного завдання надаються роз’яснювальні методичні коментарі. keywords: інтегрований підхід навчання, метапредметна інтеграція, інтегративні уроки, філологічний профіль, інтегровані вміння, навчання мови і культури, старшокласники creators_name: Калініна, Л. В. creators_name: Прокопчук, Н. Р. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1603 subjects: PE divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія пед.науки: реалії та перспективи publisher: НПУ ім. М.П. Драгоманова refereed: TRUE citation: Калініна, Л. В., Прокопчук, Н. Р. (2020) Можливості інтегрованого навчання іноземної мови та культури учнів старшої школи філологічного профілю. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія пед.науки: реалії та перспективи. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31212/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%B7%20%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%96%D0%BD%D0%BE%D1%8E%202020.pdf