%0 Journal Article %A Калініна, Л. В. %A Телешман, Ю. Б. %D 2020 %F zu2:31259 %J Інноваційна педагогіка %T Медіаосвітні технології у формуванні вмінь 21 століття учнів старшої школи %U http://eprints.zu.edu.ua/31259/ %X Стаття присвячена одній з актуальних проблем навчання іноземної мови учнів старшої школи – формуванню вмінь 21 століття. Розкриваються сутність понять медіаосвіта, медіаосвітня грамотність та медіаосвітні технології. Зосереджується увага на теоретико-методичних засадах розвитку вмінь 21 століття з використання медіаосвітніх технологій на уроках англійської мови. Аналізуються переваги використання медіаосвітніх технологій у формуванні вмінь 21 століття, у зрівнянні з традиційними методами навчання. Обґрунтовується доцільність їх використання у старшій школі. Стаття містить аналіз змісту підручників англійської мови вітчизняних і зарубіжних авторів рекомендованих Міністерством освіти і науки України для старшої школи, на предмет наявності в них матеріалу необхідного і достатнього для реалізації програмних цілей спілкування іноземною мовою, формування вмінь 21 століття та формування медіаосвітньої грамотності старшокласників. Авторами виділені уміння 21 століття адаптовані до рівня В1+, яким повинні оволодіти учні старшої школи. Обґрунтовується методика формування вмінь 21 століття на матеріалі предмету “іноземна мова” в старшій школі. Зазначається також, що концепція дослідження забезпечується єдністю методологічного, теоретичного та методичного аспектів.