%0 Book %A Савчук, І. І. %C Житомир %D 2020 %F zu2:31262 %I ЖДУ імені Івана Франка %P 45 %T Методичні рекомендації з організації навчальної практики з формування фонологічної компетентності %U http://eprints.zu.edu.ua/31262/ %X Методичні рекомендації орієнтовані на організацію навчальної практики з формування фонологічної компетентності з метою засвоєння здобувачами вищої освіти першого року навчання основних теоретичних і прикладних аспектів рецептивно-продуктивної діяльності студента як слухача та мовця у мовленнєвому процесі. Система практичних завдань спрямована на успішне вивчення інформативного матеріалу курсу та формування навичок фонетичного аналізу. Методичні матеріали мають на меті сприяти формуванню студентами, що спеціалізуються у галузі викладання англійської мови, фонологічної компетенції – здатності сприймати й відтворювати звукові одиниці мови у певному контексті з належним використанням необхідного наголосу, ритму та інтонації. Для студентів першого курсу спеціальності: 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська).