eprintid: 31262 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 4116 dir: disk0/00/03/12/62 datestamp: 2020-06-23 17:16:26 lastmod: 2020-06-23 17:16:26 status_changed: 2020-06-23 17:16:26 type: book metadata_visibility: show title: Методичні рекомендації з організації навчальної практики з формування фонологічної компетентності language: ukraine abstract: Методичні рекомендації орієнтовані на організацію навчальної практики з формування фонологічної компетентності з метою засвоєння здобувачами вищої освіти першого року навчання основних теоретичних і прикладних аспектів рецептивно-продуктивної діяльності студента як слухача та мовця у мовленнєвому процесі. Система практичних завдань спрямована на успішне вивчення інформативного матеріалу курсу та формування навичок фонетичного аналізу. Методичні матеріали мають на меті сприяти формуванню студентами, що спеціалізуються у галузі викладання англійської мови, фонологічної компетенції – здатності сприймати й відтворювати звукові одиниці мови у певному контексті з належним використанням необхідного наголосу, ритму та інтонації. Для студентів першого курсу спеціальності: 014.02 Середня освіта (Мова і література (англійська). creators_name: Савчук, І. І. ispublished: pub subjects: L1 subjects: PE divisions: kaf_miz_kul_com full_text_status: public date: 2020-06-26 date_type: published publisher: ЖДУ імені Івана Франка place_of_pub: Житомир pages: 45 refereed: TRUE citation: Савчук, І. І. (2020) Методичні рекомендації з організації навчальної практики з формування фонологічної компетентності. ЖДУ імені Івана Франка, Житомир. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31262/1/%D0%9C%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BA%D0%B0%20%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA.pdf