eprintid: 31308 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 7815 dir: disk0/00/03/13/08 datestamp: 2020-06-25 12:13:15 lastmod: 2020-06-25 13:49:56 status_changed: 2020-06-25 12:13:15 type: article metadata_visibility: show title: Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education language: english creators_name: Argiropoulos, D. creators_name: Тарнавська, Н. П. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки number: 100 publisher: Вид-во ЖДУ ім. І.Франка pagerange: 33-42 refereed: TRUE issn: 2076-6173 citation: Argiropoulos, D., Тарнавська, Н. П. (2020) Theoretical and methodological aspects of preschool teacher's activity in overcoming social insecurity of children in inclusive education. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки (100). с. 33-42. ISSN 2076-6173 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31308/1/6.pdf