%0 Journal Article %A Климова, К. Я. %D 2020 %F zu2:31347 %J Нові технології навчання: збірник наукових праць %N 94 %P 162-166 %T Творчий розвиток мовнокомунікативної професійної компетентності майбутніх фахівців сфери туризму %U http://eprints.zu.edu.ua/31347/ %X У статті підкреслюється значення компетентнісного підходу як базового в системі вищої освіти, наголошено на інноваціях в компетентнісних орієнтирах ЄС, визначено мовнокомунікативну професійну компетентність як особистісну якість для майбутніх фахівців з туристичного обслуговування, організації дозвілля, розвитку сільського туризму, екскурсоводів та ін. Спираючись на наукову класифікацію комунікативних методів, автор описує власний досвід використання окремих методів і прийомів творчого розвитку мовнокомунікативної компетентності у процесі викладання української мови студентам спеціальності «Туризм». Наведено приклади завдань на роботу з термінами із використанням мозкового штурму, на роботу з медіа-текстом з елементами діалогування. Окреме місце відведено опису сутуативно-рольової творчої гри, яка стимулює розвиток творчих здібностей майбутніх працівників сфери туризму, а також оптимізує саморозвиток комунікативної україномовної особистості. Автор наголошує, що використання методу проєктів розвиває креативність, дослідницькі якості студентів, оптимізує процес засвоєння знань і формує комунікативну компетентність мовця