eprintid: 31348 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/13/48 datestamp: 2020-06-28 06:16:32 lastmod: 2020-06-28 06:16:32 status_changed: 2020-06-28 06:16:32 type: article metadata_visibility: show title: Якісні та кількісні методи дослідження в курсі «методологія наукових досліджень» для майбутніх соціальних працівників language: ukraine abstract: У статті обґрунтовано місце й роль якісних та кількісних методів дослідження в процесі вивчення майбутніми соціальними працівниками курсу «Методологія наукових досліджень». З’ясовано основні відмінності між цими видами досліджень як методологічного, так і інструментального характеру. Визначено чотири рівні завдань для виконання студентами під час практичних занять із курсу «Методологія наукових досліджень» – репродуктивний, частково пошуковий, дослідницький, творчий. Наведено приклади з авторської бази завдань для кожного рівня, котрі окреслюють специфіку кількісних та якісних методів дослідження в соціальній сфері, що цілісно репрезентують комплекс дослідницьких методів і методик, які застосовуються в практичній діяльності соціального працівника та сприяють зростанню рівня його методологічної культури. creators_name: Сейко, Н. А. creators_name: Андрійчук, Н. М. creators_id: andriychuknata@mail.ru ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB1603 subjects: LB2300 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Нові технології навчання: збірник наукових праць number: 94 pagerange: 299-305 refereed: TRUE referencetext: 1. Вознюк О. В. Формування дослідницьких умінь та актуалізація дослідницьких здібностей у дітей та молоді. Наукові записки Малої академії наук України. Збірник Наукових праць. Серія : Педагогічні науки. Вип. 2. Київ, 2012. С. 50–62. 2. Мартиненко С. М. Діагностична діяльність майбутнього вчителя початкових класів: теорія і практика: Монографія. Київ : КМПУ імені Б. Д. Грінченка, 2008. С. 298–332. 3. Спіцин Є. С. Методика організації науково-дослідної роботи студентів у вищому закладі освіти. Київ: Вид. центр КНЛУ, 2003. 120 с. 4. Вернидуб Р. Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних університетів. Рідна школа. № 6 . 2012. С. 58–62. 5. Вінник М. О. Формування науково-дослідницької компетентності майбутніх інженерів-програмістів в умовах освітнього середовища вищого навчального закладу. Дис….канд. пед. н.: 13.00.04. Херсон, 2016. 247 с. 6. Павлик Н. П. Роль неформальної освіти у процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів. Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій змісту освіти МОН України. Київ, 2015. Вип. 86. Частина 2. С. 77–70. 7. Ситняківська С. М. Білінгвальне навчання як інноваційна технологія підготовки фахівців із соціальної педагогіки. Соціальна робота в Україні : теорія і практика. 2013. № 1–2. С. 57–66. 8. Савельчук І. Б. Підготовка соціальних працівників за сучасних умов: інноваційні тенденції. Вісник Житомирського державного університету. Педагогічні науки. Вип. 1 (83). 2016. С. 120–125. 9. Сейко Н. А. Фандрайзинг у сфері освіти як соціальна технологія (історико-педагогічний контекст проблеми). Сучасні соціальні технології в освіті: монографія / За заг. ред. проф. Сейко Н. А. Житомир : ФОП Євенок, 2018. С. 8–86. 10. Архипова С. П. Формування дослідницької компетентності майбутніх магістрів соціальної роботи у процесі професійної підготовки. Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки. № 15. 2018. С. 3–12. 11. Повідайчик О. С. Теорія і практика професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до науково-дослідницької діяльності : автореф. дис. докт. пед. н.: 13.00.04. Тернопіль, 2019. 44 с. 12. Прохорчук О. М. Формування дослідницької компетентності бакалаврів соціальної педагогіки у процесі професійної підготовки : автореф. дис. канд. пед. н.: 13.00.04. Київ, 2018. 22 с. citation: Сейко, Н. А., Андрійчук, Н. М. (2020) Якісні та кількісні методи дослідження в курсі «методологія наукових досліджень» для майбутніх соціальних працівників. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94). с. 299-305. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31348/1/%D0%A1%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%BE%20%D0%9D.%2C%20%D0%90%D0%BD%D0%B4%D1%80%D1%96%D0%B9%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%97%D0%B1_%D0%9D%D0%A2%D0%9D_94_20.pdf