eprintid: 31350 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/03/13/50 datestamp: 2020-06-28 06:18:06 lastmod: 2020-06-28 06:18:06 status_changed: 2020-06-28 06:18:06 type: article metadata_visibility: show title: Формування комунікативних умінь студентів у процесі професійної підготовки language: ukraine abstract: У статті висвітлено значущість формування комунікативних умінь у студентів педагогічних закладів освіти. Увагу зосереджено на тому, що умовою успішної професійної комунікації, до якої належать комунікативні здібності, повинні формуватися в процесі професійної підготовки майбутніх вчителів. Автором підкреслено, що розвиток комунікативних умінь вимагає застосування інноваційних педагогічних методів навчання, тому уточнено такі поняття як «комунікація», «методи навчання» та надано їх класифікацію. Визначено, що механізми формування комунікативних знань і навичок важливо впроваджувати як у період підготовки майбутніх педагогів, так і в процесі підвищення їх кваліфікації. Доведено, що сформовані комунікативні уміння студентів сприяють успішному обміну знаннями, моральними цінностями, установками, що впливає на емоційну, вольову й інтелектуальну сфери особистості, через які проявляється культура, рівень професійного розвитку, виховання та освіченості. creators_name: Удалова, О. ispublished: pub subjects: L1 subjects: LB subjects: LB2300 divisions: pedangl full_text_status: public date: 2020 date_type: published publication: Нові технології навчання: збірник наукових праць number: 94 pagerange: 326-331 refereed: TRUE referencetext: 1. Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики : підручник. Київ: Видавничий центр «Академія», 2004. 344 с. 2. Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : Навчальний посібник. Київ: Академвидав, 2004. 352 с. 3. Євтух М. Б. Культура взаємин : підручник. 3-тє вид., переробл. і допов. Черкаси: Видавець Чабаненко Ю. А., 2012. 340 с. 4. Карамушка Л. М. Психологія управління : Навч. посіб. Київ : Міленіум, 2003. 344 с. 5. Киричук В. О., Миронова Л. М., Єнотова Л. Є. Комунікативна компетентність у спілкуванні вчителя з обдарованою. Дидактичний посібник. Київ. 2010. 158 с. 6. Козак Л. В. Дослідження інноваційних моделей навчання у вищій школі. URL: http://elibrari.kubg.edu/ua/4280/1/Kozak_LV_Doslidjennya_innov_mod_2014.pdf 7. Морозов В. Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес. Вища освіта України. 2014. № 2. С. 36–39. 8. Про вищу освіту : Закон України від 01.07.2014 р. № 1556-VII. Відомості Верховної Ради України. 2014, № 37-38, ст. 2004. 9. Тернопільська В. І. Виховання соціально-комунікативної культури школярів: стратегія пошуку. Педагогіка і психологія. 2007. № 2. С. 98–105. 10. Туркот Т. І. Педагогіка вищої школи: Навчальний посібник для студентів вищих навчальний закладів. Київ : Кондор, 2011. 628 с. 11. Харківська А. А. Системний підхід та інновації в сучасній педагогічній науці. Міжнародний науковий вісник : збірник наукових статей за матеріалами ХХVІІ Міжнародної науково-практичної конференції, Ужгород – Будапешт, 26–29 листопада 2013 року (ред. кол. В. І. Смоланка (голова), І. В. Артьомов та ін. Ужгород: ДВНЗ «УжНУ», 2014. Вип. 8(27). С. 31– конкурентоздатного конкурентоздатного 35. citation: Удалова, О. (2020) Формування комунікативних умінь студентів у процесі професійної підготовки. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94). с. 326-331. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/31350/1/%D0%A3%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%97%D0%B1_%D0%9D%D0%A2%D0%9D_94_.pdf